35.KOLDO MITXELENA LITERATURA LEHIAKETA

Joan den maiatzaren 25ean, Koldo Mitxelena Literatur Lehiaketako irabazleei sariak banatu zitzaizkien Donostiako Udaletxeko aretoan. Banatu ziren 1.000 lan baino gehiagoren artean, gure hiru ikasleek sari bat jaso zuten edo aipamen berezia izan zuten hainbat kategoriatan.

6. mailako ikaslea, Markel Lasa Mirandak "TOPATZEN DUT BIDEA" komikiarekin  saria irabazi du.

5. mailako Uhin Aranburu Garciak " IDEIA ZAPARRADA" olerkien atalean eta “BAKARRIK” ipuinaren atalean sariak irabazi ditu.

5. mailako Nora Arratibel Rezolak" JONEREN GABONAK" ipuinarekin aipamen berezia jaso du.

ZORIONAK!

ELBIRA ZIPITRIA

Ikastolako sortzaileetako bat izan zen Elbira Zipitriaren bibliografia argitaratu dute. Hemen klikatuz informazio gehiago jaso dezakezue.

HERRI KIROLAK

Maiatzak 29an, asteazkena, herri kirolen eguna ospatu genuen Bretxako kirol kantxan.

Ederki pasa genuen!!!

EUSKAL ESKOLA PUBLIKOAREN 31. JAIA

Igande honetan Euskal Eskola Publikoaren 31. jaia egingo dugu Ordizian Publikoa aI do lemapean.

Hemen duzue  egitaraua​. Anima zaitezte parte hartzera!!!

ORIXE EGUNA

Ekainaren 1ean “Orixe eguna” ospatuko dugu.

Anima zaitezte eta parte har ezazue!